İPTAL & İADE

 

Siparişim ayıplı/defolu/yanlış Gönderilmiş Ne Yapmalıyım?

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;
Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.
Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.
Hasar Tespit Tutanağıyla birlikte hasarlı ürünü Shift CO. adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.
Yurtdışı iadelerinde kargo ücreti göndericiye aittir. Ürün hasarlı , ayıplı, defolu ve yanlış gönderilmiş ise kargo ücreti tarafınıza iade edilir.

Ürün İadesi Yaptığımda Ödediğim Tutar Bana Nasıl İade Edilecek?

Tüm İade-Değişim işlemleriniz için ürünle birlikte tarafınıza bir form gönderilmektedir. İşlemlerinizi bu formu eksiksiz doldurarak kolayca gerçekleştirebilirsiniz. UPS kargo firmasının sizden talep edeceği kod bu formda mevcuttur.
Ürün iadesi yaptığınız zaman ,ürün incelemeden kabul onayı aldıktan sonra, ödeme şeklinize sadık kalınarak paranız iade yapılmaktadır.
- Ödemenizi kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz ,taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 7 iş günü içerisinde
kartınıza iade edilir.
- Ödemenizi debit kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza havale /eft yoluyla 7 iş günü içerisinde iade edilir.
- Ödemenizi sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz , tek çekim işleminiz kartınıza 7 iş günü içerisinde iade edilir.
*DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR.
*DEĞİŞİM VE İADE İŞLEMLERİNDE ANLAŞMALI KARGO FİRMAMIZ UPS KARGO İLE GÖNDERİM YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR. DİĞER KARGO FİRMALARI İLE GÖNDERİLEN GÖNDERİLERİN KARGO ÜCRETLERİ FİRMAMIZ TARAFINDAN KARŞILANMAMAKTADIR.
*AKSESUAR ve OUTLET GRUBUNA GİREN ÜRÜNLERDE DEĞİŞİM BULUNMAMAKTADIR.
SHIFT CO. MAĞAZACILIK’nin internet yüzü olan www.shiftco.com.tr ' den yapmış olduğunuz siparişlerde yukarıdaki şartlar yerine getirildiği durumlarda değişim ve iade hakkınızı kullanabilirsiniz.

 

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
!-- Google Tag Manager (noscript) -->