KARGO & TESLİMAT

 

Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?

İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz, size UPS Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır.

Yurt dışına veya KKTC'ye sipariş gönderimi yapılıyor mu?

Evet, yurt dışına veya KKTC'ye gönderim yapılmaktadır.

Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatillerde UPS Kargo teslimat yapmamaktadır.

UPS Kargo haricinde başka kargo şirketi ile gönderim yapabiliyor musunuz?

Siparişleriniz sizlere sadece Ups Kargo ile teslim edilmektedir. Şu an için başka kargo şirketi ile gönderim yapılmamaktadır.

Ürünlerim nereden kargoya veriliyor?

shiftco.com.tr sanal mağazadan almış olduğunuz ürünler , İstanbul Sancaktepe Rings AVM, Zonguldak Merkez Vesta Life AVM Ve Kırıkkale’de bulunan Podium AVM lerde ki depolarımızdan kargoya teslim edilmektedir.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir e-mail yönlendirmekteyiz. Bu e-mail içerisinde yazan kargo takip numarası ile kargonuzu UPS Kargo üzerinden takip edebilirsiniz.

Sipariş teslimatında adreste yoksam ne oluyor?

Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa , UPS Kargo adrese ikinci bir uğrama yapmamaktadır. Bu durumda kargonuzun bulunduğu şubeyi ziyaret ederek kargonuzu teslim almanız gerekmektedir.

Ürünümün teslimat tarihini nasıl öğrenebilirim?

Sitemizden beğenmiş olduğunuz ürüne gelip beden seçimi yaptığınızda sepete ekle bölümü altında teslimat tarih bilgisi yer almaktadır.

Paket hasarlı geldi teslim almalı mıyım?

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

UPS kargo şubelerine ulaşamıyorum ne yapmalıyım?

UPS Kargo Müşteri Hizmetlerinden 0850 255 00 66 ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
!-- Google Tag Manager (noscript) -->